sobota, 16 sierpnia 2014

LBA!

LBA
Woho! Pierwszy raz na tym blogu zostałam nominowana. Dziękuję Lizi, za tą nominację. No to na szybko, bo zbliża się 0:00 :D

1. Raura vs. Raia 
Oczywiście że Raura ^^

2. Zima vs. Lato
W tym jestem niezdecydowana. Latem mówię że chcę zimę, i na odwrót. c:
3. Byłaś kiedyś w wesołym miasteczku?
W moim mieście na różne okazie robią takie 'wesołe miasteczka' Więc powiem Ci, że nie raz ;)
4. Od kiedy jesteś w R5Family? 
Uwaga, zaskoczę was. Nie jestem R5Family. Po prostu ich lubię. Ja jestem tylko fanką Laury i Rossa, oraz serialu Austin i Ally ;)
5. Jakie kwiaty lubisz najbardziej? 
Wszystkie XD

6. Psy vs. Koty
Psy na 100% ! Nienawidzę kotów ;/
 
7. Lubisz słodycze?
Uwielbiam, ale powiem szczerze, że muszę schudnąć! XD
_________________________________________________
I UWAGAAA! Kolejny raz was zaskoczę. Nikogo nie nominuję. Dlaczego? Ponieważ jak na razie nie czytam żadnego bloga (co nie znaczy, że w ogóle nie będę czytać) Ponieważ mam dużo obowiązków, przez co nie mam czasu. Coś myślę że kiedyś kogoś dam do nominacji więc ten tego.. :D

Na razie ;3
Too znaczy dobranoc XDDD
Crazy Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz